Pacient při přijetí musí mít:
- Občanský průkaz event. cestovní pas a průkaz pojištěnce své zdravotní pojišťovny.
- Zdravotní dokumentaci – předoperační vyšetření, lékařské nálezy a rentgenové, snímky, pokud je máte,
- Rozpis léků, popř. léky, které pravidelně užíváte v originálním balení.
- Doklad o pracovní neschopnosti, pokud Vám již byl vystaven.
- Doporučení k hospitalizaci od odesílajícího lékaře.
Doporučené vybavení:
- Osobní potřeby jako jsou brýle, naslouchátka atd.
- Hygienické potřeby, pyžamo nebo noční košili, župan, domácí obuv, toaletní papír.
- Pokud absolvujete operaci, po které budete používat berle, musíte mít pevnou obuv (ne nazou-váky!).
- Pokud se dostanete do situace náhlé hospitalizace, využijte možnosti uložení cenností v trezoru v pokladně nemocnice. Bude Vám vystaven písemný doklad o úschově, proti němuž Vám budou cenné předměty při propuštění z nemocnice vydány (cenné předměty, šperky, zbraně).
- Pokud pacient odmítne, za věci si ručí sám a stejné pravidlo platí pro mobilní telefony, rádia apod. Nej-sme schopni zabezpečit hlídání osobních věcí.
- Prosíme příbuzné, aby nepřinášeli nevhodné potraviny, které nejsou vhodné ze zdravotního hle-diska nebo podléhající brzké zkáze. Potraviny ukládejte označené jménem pacienta do vyhraze-ných ledniček. Prošlé nebo nevhodné potraviny budou odstraněny.
Hospitalizace, návštěvy:
- Příjem nemocných probíhá obvykle v dopoledních hodinách.
- Návštěvní hodiny na odděleních jsou od 15:00 do 18:00 hodin ve všední dny, od 14:00 do 18:00 hodin v sobotu, neděli a svátky. Návštěvy pro mobilní pacienty mimo prostory oddělení (vestibul, park) jsou možné.
- Areál nemocnice je otevřen od 7:00 do 18:00 hodin.
- Doba hospitalizace je dle zdravotního stavu pacienta. Je-li zdravotní stav stabilizován a není již nutná lékařská péče, je pacient propuštěn ve spolupráci s rodinou do domácí či ústavní ošetřovatelské péče.
- Dotazy na zdravotní stav pacienta nepodává ošetřovatelský personál, ale pouze osobně ošetřující lékař
a pouze jen osobě určené pacientem a zapsané v dokumentaci. Toto opatření je z legislativních důvodů, děkujeme za pochopení.
Poplatky:
- Poplatky nehrazené ze zdravotního pojištění lze uhradit na recepci nemocnice u hlavního vchodu v pracovní dny od 6:00 do 18:00 hodin.
- Platby za úkony jsou uvedeny v Ceníku služeb, který je k dispozici na webových stránkách.
Pomoc během hospitalizace:
- Získáte veškeré informace týkající se hospitalizace včetně kontaktu na ošetřujícího lékaře.
- Pomůžeme Vám v řešení budoucí sociální situace Vašeho příbuzného v domácím prostředí.
- Pomůžeme Vám, pokud není možný návrat do domácího prostředí, s umístěním Vašeho příbuzného v sociálním zařízení.
- Poradíme Vám s příspěvkem na péči a ostatními příspěvky státní sociální pomoci.
- Je-li zajištěno propuštění do domácího prostředí, zajistíme, pokud je to indikováno lékařem, agenturu domácí péče na 14 dní (potom přebírá praktický lékař).
Další pokyny:
- Předepsaná dieta je součástí Vaší léčby, dodržujte ji
- Respektujte ZÁKAZ KOUŘENÍ v celém areálu nemocnice.
- Pomozte nám také přispět k ochraně životního prostředí a během pobytu zbytečně neplýtvejte vo-dou a šetřete energiemi.
V případě jakýchkoliv pochybností se obraťte na zdravotnický personál.
Věříme, že ve spolupráci s Vámi se naši pacienti budou cítit mnohem lépe, protože zájem rodiny a příbuzných je vždy pro pacienta velkým přínosem.