Lékaři musí věnovat zhruba 40 až 50 procent času v ordinaci administrativě. Jak sami říkají, delší dobu stráví vyplňováním papírů než léčením pacienta. Pomáháme tedy lékařům s právní a administrativní činností spojenou s provozováním jejich praxe, aby se mohli co nejvíce věnovat právě pacientům.
- Poskytujeme Vám právní a daňové poradenství spolu s veškerou administrativní činností s tím spojenou (vedení účetnictví, zpracování účetních závěrek a daňových přiznání, vymáhání pohledávek, vedení hotovostních pokladen a bankovních účtů, aj).
- Komunikujeme za Vás se všemi úřady.
- Podporujeme Vás v programu celoživotního vzdělávání, oceňujeme individuální přístup k dalšímu postgraduálnímu vzdělávání, tj. účast na kongresech, seminářích, které jsou organizovány odbornými společnostmi či Českou lékařskou komorou a podílíme se s Vámi na nákladech spojených s touto formou vzdělávání.
- Neustále sledujeme změny zákonů, vyhlášky a aplikujeme je v ordinacích a na pracovištích. Nemusíte se tak obávat namátkových kontrol a případných sankcí.
- Jsme Vám nápomocni v mzdové problematice. Jsme tu pro Vás během uzavírání pracovních smluv, nastavení odměňování, vedení docházky, zpracování mzdových podkladů (neschopenky, OČR, dovolené…), zpracování cestovních příkazů, náborová inzerce a výběrová řízení nových zaměstnanců.
- Pečujeme ale i o Vás. 24 hodin denně jsme vaší podporou na telefonu pro jakoukoliv situaci k řešení. Najdeme pro vaše děti hlídání, školku či školu v místě pracoviště. Zajistíme lékařské ošetření v našich ordinacích pro Vás a Vaše rodinné příslušníky.
- A mnoho dalšího.