Další zajímavou osobností naší nemocnice je bezesporu paní Gabriela Bulíková, vrchní sestra neurologického oddělení.
Penta Hospitals CZ, jeden z předních poskytovatelů zdravotní a sociální péče v České republice, spustila historicky první 360stupňovou náborovou kampaň s cílem posílit u potencionálních nových zaměstnanců vnímání Penty Hospitals jako atraktivního zaměstnavatele, pro kterého se vyplatí pracovat. S důrazem na autenticitu a skutečné příběhy zaměstnanců odráží kampaň klíčové firemní hodnoty jako péče o druhé, týmový duch, profesionalita, smysluplná a dobře oceněná práce. Kampaň poběží v outdooru, online i offline kanálech v pěti českých a moravských regionech. Mediální strategie a kreativní koncept vznikly in-house, na nákupu médií se podílela mediální agentura Dentsu.
Skutečné příběhy, skuteční hrdinové
Kampaň poběží od října do listopadu napříč Českou republikou od Prahy přes Ostravu a Jihlavu až po menší regionální města, kde má Penta Hospitals svoje zařízení jako jsou Roudnice nad Labem, Sokolov, Ostrov, Vrchlabí, Vimperk, Volyně nebo Boskovice. Cílem je oslovit široké spektrum kandidátů různých profilů, kteří už ve zdravotnictví a sociálních službách pracují, ale i ty, kteří chtějí aktuálně najít smysluplné profesní uplatnění mimo svůj původní obor.
V centru komunikace jsou osobní výpovědi reálných zaměstnanců Penta Hospitals včetně domovů Alzheimer Home a divize domácí péče. Zdravotní sestry, pečovatelé, lékaři i další profese v nich prezentují, co pro ně znamená práce ve zdravotnictví a co konkrétně jim přináší práce v Penta Hospitals – od možnosti kariérního růstu přes podporu skloubení rodinného a profesního života až po pocit z dobře odvedené práce, která je sice náročná, ale smysluplná a společensky potřebná.
Kreativní koncept propojuje emocionální i racionální stránky práce ve zdravotnictví a využívá výpovědi skutečných zaměstnanců jako inspiraci pro ty, kteří o kariéře v tomto oboru teprve uvažují i pro absolventy. Vidíme tak maminku dvou dětí, která zvládne skloubit péči o dvě děti s profesí zdravotní sestry, ženu, která z továrny odešla dělat sanitářku, sestru, která během práce v nemocnici vystudovala vysokou školu nebo muže – všeobecnou sestru, kterého baví technologie a říká, že se stále má co nového učit. “Za posledních pár let jsme dynamicky rostli a patříme k největším zaměstnavatelům v oblasti zdravotní a sociální péče v Česku. Aktuálně zaměstnáváme téměř pět tisíc zaměstnanců a máme otevřených několik desítek volných pozic,“ uvádí Alice Švehlová, Chief Human Recourse Officer Penta Hospitals. A dodává: „Já osobně jsem hrdá na to, co našim zaměstnancům umíme nabídnout. Od široké škály tradičních benefitů až po podporu vzdělávání při zaměstnání, flexibilní pracovní dobu nebo konkurenceschopné finanční ohodnocení. Lidé, kteří pracují ve zdravotnictví a sociálních službách jsou většinou srdcaři, kteří mají svoji práci rádi, ale měli by za ni být i dobře zaplaceni. V tomto ohledu spoléháme i na naše stávající kolegy a kolegyně, kteří by měli fungovat jako ti nejlepší ambasadoři naší firemní kultury směrem navenek.“
Digitální i offline komunikace
Mediální strategie vsadila na 360stupňový mix komunikačních kanálů. Náborové vizuály bude možné vidět na billboardech a CLV plochách v hromadné dopravě, výkonnostní kampaň poběží na sociálních sítích (Facebook, Instagram a LinkedIn), v plánu jsou i podpůrné PR aktivity. V regionech poběží 15vteřinové radiové spoty v komerčních rádiích (Evropa 2, Blaník, Kiss, Hitrádio).