Práci ve zdravotnictví vnímáme jako důležité poslání. Naše nemocnice nabízí uplatnění všem zdravotníkům, kteří chtějí, aby se u nás zlepšovala kvalita zdraví klientů. Přistupujeme ke všem klientům individuálně a s respektem. Vždy hledáme možnost, jak nejlépe vyjít klientům vstříc. Odbornost a spolupráce napříč oddělením je předpokladem pro dobrý pocit z kvalitně odvedené práce.
Rádi vám osobně ukážeme naše pracovní prostředí a seznámíme s možnostmi pracovního uplatnění u nás.
Podmínky našich zaměstnanců jsou naší prioritou. Zdravotní personál pracuje ve 12 hodinovém pracovním režimu. Při plánování úvazků i směn zohledňujeme jejich osobní potřeby a hledáme individuální řešení pro jejich spokojenost. Garantujeme 5 týdnů volna v kalendářním roce (4 týdny dovolené, 1 týden placeného volna po odpracování jednoho roku).
Finanční ohodnocení zaměstnanců zohledňuje náročnost a odborná specifika péče. Zaměstnanci pobírají nadstandardní mzdy a bonusový systém je zaměřen na kvalitu péče i komunikace.
Je možné poskytnout příspěvky na dopravu či bydlení a zároveň zajistit ubytování mezi směnami.
Nemocnice plně hradí možnost postgraduálního vzdělávání a aktivně organizuje specializační kurzy.
Nemocnice Ostrov disponuje nadstandardním pracovním prostředím. Celý objekt nemocnice je rekonstruovaný a umístěný v krásném udržovaném
parku.
Mezi benefity poskytované všem zaměstnancům patří dotované stravování s pestrým výběrem jídel, bezprostřední dostupnost rekreačních aktivit (koupaliště 100 m pro zaměstnance zdarma, lyžařské areály 10 km, krytý bazén 10 km, bruslení na krytém zimním stadionu pro zaměstnance zdarma, slevy na masáže…) dále možnost kulturního vyžití (divadlo, kino, koncerty přímo v Ostrově i v Karlových Varech – 10 km).
Začátkem ledna 2017 zahájila Nemocnice Ostrov zkušební provoz vlastní linkové dopravy pro zaměstnance Nemocnice Ostrov, a to z Chomutova, Kadaně, Klášterce, Pernštejna a Stráže nad Ohří.
Linkou cestují zaměstnanci na denní směnu od 7:00, noční směnu od 19:00 a je též zajištěn jejich odvoz zpět po denní i noční službě.
Dopravu si zaměstnanci objednávají přes interní objednávkový systém či recepci nemocnice s 24 hodinovým provozem. Dopravce vyhovuje i individuálním požadavkům pasažérů – např. v Klášterci jsou k nástupu k dispozici 4 zastávky, v Chomutově dvě. O přesném odjezdu jsou pasažéři informováni prostřednictvím SMS zprávy.