Tým zkušených a přátelských kolegů Tě velmi rád přivítá do svých řad a bude se těšit na spolupráci a především odbornou pomoc a podporu z Tvé strany.
Co Tě čeká?
- V pozici IT Helpdesk Specialista budeš zodpovídat především za tyto oblasti:
- Fyzická a vzdálená IT podpora zaměstnanců
- Komunikace v rámci systému HelpDesk, emailem nebo telefonicky
- Analýza a řešení provozních problémů spojených s podporou běžících aplikací a HW/SW, eskalace složitějších problémů po eskalační linii
- Konfigurace a instalace HW/SW
- Administrativa spojená s provozem
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
- Komunikativnost a příjemné vystupování
- Samostatnost a zodpovědnost, odolnost vůči stresu
- Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
- Znalost práce s MS AD/MS O365
- Praxe na pozici IT Helpdesk Specialist výhodou, zkušenosti s instalací datových sítí, konfigurací počítačů, tiskáren, wifi
Co můžeme nabídnout?
- Excelentní příležitost pro osobní rozvoj při práci ve velmi dynamickém prostředí
- Zázemí a příležitosti významné investiční skupiny Penta segmentu Hospitals
- Zkušený tým kolegů na centrále i v našich zdravotnických zařízeních
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Zaměstnanecké benefity – Cafeteria až 16 000 Kč/rok, elektronické stravenky, sick days, flexibilní pracovní doba s možností občasné práce v režimu homeoffice, Multisport karta za zvýhodněnou cenu, VIP karta lékáren Dr. Max, možnost skupinové jazykové výuky, občerstvení na pracovišti, týmové akce.