IT HelpDesk Specialista

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
Práce na plný úvazek

O pozici

Tým zkušených a přátelských kolegů Tě velmi rád přivítá do svých řad a bude se těšit na spolupráci a především odbornou pomoc a podporu z Tvé strany.

Co Tě čeká?

  • V pozici IT Helpdesk Specialista budeš zodpovídat především za tyto oblasti:
  • Fyzická a vzdálená IT podpora zaměstnanců
  • Komunikace v rámci systému HelpDesk, emailem nebo telefonicky
  • Analýza a řešení provozních problémů spojených s podporou běžících aplikací a HW/SW, eskalace složitějších problémů po eskalační linii
  • Konfigurace a instalace HW/SW
  • Administrativa spojená s provozem

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • Komunikativnost a příjemné vystupování
  • Samostatnost a zodpovědnost, odolnost vůči stresu
  • Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
  • Znalost práce s MS AD/MS O365
  • Praxe na pozici IT Helpdesk Specialist výhodou, zkušenosti s instalací datových sítí, konfigurací počítačů, tiskáren, wifi

Co můžeme nabídnout?

  • Excelentní příležitost pro osobní rozvoj při práci ve velmi dynamickém prostředí
  • Zázemí a příležitosti významné investiční skupiny Penta segmentu Hospitals
  • Zkušený tým kolegů na centrále i v našich zdravotnických zařízeních
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zaměstnanecké benefity – Cafeteria až 16 000 Kč/rok, elektronické stravenky, sick days, flexibilní pracovní doba s možností občasné práce v režimu homeoffice, Multisport karta za zvýhodněnou cenu, VIP karta lékáren Dr. Max, možnost skupinové jazykové výuky, občerstvení na pracovišti, týmové akce.

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti

Čeština

Kontakt

Zpět na výpis pozic