Regionální ředitel/ka – Praha

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
Práce na plný úvazek

O pozici

Jsme vyhledávaným ambulantním zařízením v rámci skupin zdravotnických zařízení a zařízení zdravotně sociální péče Penta Hospitals CZ. Poskytujeme komplexní, kvalitní a specializovanou péči v příjemném prostředí. Díky přímé spolupráci jednotlivých praktických lékařů se specialisty se o naše klienty staráme komplexně, nedochází tak k prodlevám mezi jednotlivými vyšetřeními a naši pacienti jsou stále v péči odborného zdravotnického personálu.

Protože poskytované služby stále rozšiřujeme rádi bychom rozšířili stávající tým o novou kolegyni či nového kolegu na pozici Regionální ředitele/ky ambulancí v Alzheimer Home zařízeních.

Co Vás čeká?

  • Kompletní odpovědnost za řízení chodu a provozu ambulancí v našich zařízeních Alzheimer Home
  • Sledování a řízení výkonové produkce ordinací
  • Nastavení a průběžné sledování personálních/produkčních plánů ambulancí
  • Tvorba finančních plánů ambulancí, jejich sledování a odpovědnost za plnění
  • Účast na pravidelných poradách
  • Pravidelné setkání s lékaři
  • Účast při výběrových řízeních a vedení pohovorů lékařského personálů
  • Řízení týmu a vyhodnocování jejich nastavených KPI
  • Kontinuální zvyšování kvality poskytovaných služeb ambulancí
  • Aktivní spolupráce s manažerským týmem ambulancí
  • Metodické vedení vedoucích pracovníků
  • Zajištění souladu s požadavky kvality a dodržování interních předpisů
  • Management rezidenčních míst ve spolupráci s týmem vzdělávání
  • Vyhledávání nových akvizičních příležitostí a prostorů pro ordinace
  • Zodpovědnost za fungován nájemních vztahů
  • Aktivní spolupráce s řediteli nemocnic a Alzheimer Home zařízení
  • Aktivní spolupráce s oddělením zdravotních pojišťoven
  • Účast při kontrolách a auditech

Požadujeme:

  • Ukončené VŠ vzdělání
  • Minimálně 5 let praxe na vedoucí pozici (v oboru zdravotnictví velkou výhodou)
  • Dobrou znalost práce na PC (Excel, Word)
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
  • Schopnost týmové práce a vedení zaměstnanců
  • Znalost legislativy a orientace v ekonomice zdravotnictví

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Nadstandardní lékařská péče
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenkový paušál v hodnotě 116 kč/směna
  • Cafeterie 1830,- kč/ měsíc (po zkušební době)
  • VIP karta do sítě lékáren Dr. Max
  • 3 sick days/rok
  • Možnost občasné práce z domova
  • Vzdělávací kurzy, školení

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k rozvoji kvalitní péče, neváhejte nás kontaktovat.

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

Vysokoškolské / univerzitní

Kontakt