Jsme vyhledávaným ambulantním zařízením v rámci skupin zdravotnických zařízení a zařízení zdravotně sociální péče Penta Hospitals CZ. Poskytujeme komplexní, kvalitní a specializovanou péči v příjemném prostředí. Díky přímé spolupráci jednotlivých praktických lékařů se specialisty se o naše klienty staráme komplexně, nedochází tak k prodlevám mezi jednotlivými vyšetřeními a naši pacienti jsou stále v péči odborného zdravotnického personálu.
Protože poskytované služby stále rozšiřujeme rádi bychom přivítali do týmu novou kolegyni či nového kolegu na pozici Asistenta/ky vedení Ambulancí.
Co Vás čeká?
- Vedení interní smluvní agendy
- Úzká spolupráce s vedením divize
- Účast na pravidelných poradách vedení
- Organizace porad a zajištění zápisů
- Účast na interních projektech
- Komunikace s dodavateli a odběrateli
- Kontrola faktur v systému
- Správa pošty, distribuce smluv jejich schvalování v systému
- Plánování a vedení kalendářů
- Správa datové schránky
- Příprava cestovních příkazů
Požadujeme:
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (v oboru zdravotnictví výhodou)
- Zkušenost s rezidenčními místy a akreditacemi
- Dobrou znalost práce na PC (Excel, Word).
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup.
Nabízíme:
- Nadstandardní lékařská péče
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 kč/směna
- Cafeterie 1830,- kč/ měsíc (po zkušební době)
- VIP karta do sítě lékáren Dr. Max
- 3 sick days/rok
- Možnost občasné práce z domova
- Vzdělávací kurzy, školení
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k rozvoji kvalitní péče, neváhejte nás kontaktovat.