Asistent/ka vedení Ambulancí – Praha

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
Práce na plný úvazek

O pozici

Jsme vyhledávaným ambulantním zařízením v rámci skupin zdravotnických zařízení a zařízení zdravotně sociální péče Penta Hospitals CZ. Poskytujeme komplexní, kvalitní a specializovanou péči v příjemném prostředí. Díky přímé spolupráci jednotlivých praktických lékařů se specialisty se o naše klienty staráme komplexně, nedochází tak k prodlevám mezi jednotlivými vyšetřeními a naši pacienti jsou stále v péči odborného zdravotnického personálu.

Protože poskytované služby stále rozšiřujeme rádi bychom přivítali do týmu novou kolegyni či nového kolegu na pozici Asistenta/ky vedení Ambulancí.

Co Vás čeká?

  • Vedení interní smluvní agendy
  • Úzká spolupráce s vedením divize
  • Účast na pravidelných poradách vedení
  • Organizace porad a zajištění zápisů
  • Účast na interních projektech
  • Komunikace s dodavateli a odběrateli
  • Kontrola faktur v systému
  • Správa pošty, distribuce smluv jejich schvalování v systému
  • Plánování a vedení kalendářů
  • Správa datové schránky
  • Příprava cestovních příkazů

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (v oboru zdravotnictví výhodou)
  • Zkušenost s rezidenčními místy a akreditacemi
  • Dobrou znalost práce na PC (Excel, Word).
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup.

Nabízíme:

  • Nadstandardní lékařská péče
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenkový paušál v hodnotě 116 kč/směna
  • Cafeterie 1830,- kč/ měsíc (po zkušební době)
  • VIP karta do sítě lékáren Dr. Max
  • 3 sick days/rok
  • Možnost občasné práce z domova
  • Vzdělávací kurzy, školení

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k rozvoji kvalitní péče, neváhejte nás kontaktovat.

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontakt